Η Premier League ανακοίνωσε ότι η PUMA θα γίνει ο νέος προμηθευτής αγωνιστικής μπάλας στο αγγλικό πρωτάθλημα από τη σεζόν 2025-26.
Η Premier League ανακοίνωσε ότι η PUMA θα γίνει ο νέος προμηθευτής αγωνιστικής μπάλας στο αγγλικό πρωτάθλημα από τη σεζόν 2025-26.
Το Athletic είχε αποκαλύψει ήδη από το καλοκαίρι του 2023 ότι η Premier League επρόκειτο να τερματίσει τη 25ετή συνεργασία της με τη Nike και να στραφεί στην Puma ως τον επίσημο προμηθευτή αγωνιστικής μπάλας, μετά τη λήξη του συμβολαίου της με την αμερικανική εταιρεία αυτό το καλοκαίρι.
Η Nike είχε την ευκαιρία να επεκτείνει τη συνεργασία, αλλά οι διαπραγματεύσεις δεν κατέληξαν σε θετική έκβαση.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που καλωσορίζουμε την Puma ως τον επίσημο προμηθευτή μπάλας της Premier League», δήλωσε ο CEO της Premier League, Ρίτσαρντ Μάστερς. «Η Puma έχει μια μακρά ιστορία στο ποδόσφαιρο και ανυπομονούμε να δούμε τη νέα μπάλα να χρησιμοποιείται σε όλους τους αγώνες μας από το φετινό καλοκαίρι».
Η Puma ήδη χορηγεί την πρωταθλήτρια της Premier League, Μάντσεστερ Σίτι από το 2019, ενώ είναι επίσης χορηγός αρκετών σημαντικών παικτών της Premier League, όπως ο Κάι Χάβερτς, Τζόρνταν Πίκφορντ, Τζέιμς Μάντισον, Μαρκ Κουκουρέγια και Χάρι Μαγκουάιρ.
Η Puma αντικατέστησε τη Nike ως προμηθευτή μπάλας στη Serie A από τη σεζόν 2022-23 και είναι επίσης ο επίσημος προμηθευτής μπάλας της La Liga από τη σεζόν 2019-20.
Εκτός από την Premier League, η Puma είναι ο επίσημος προμηθευτής μπάλας της EFL από τη σεζόν 2021-22, ενώ χορηγεί επίσης συλλόγους όπως η Μίλαν, η Ντόρτμουντ και η Παλμέιρας. Στην EFL, αρκετές ομάδες συνεργάζονται με την Puma, μεταξύ των οποίων οι Μπάρνσλι, Ρόδεραμ, Μπλάκπουλ, Γουίμπλεντον και Πίτερμπρο.
Η Nike ήταν ο επίσημος προμηθευτής μπάλας της Premier League από τη σεζόν 2000-01, κατασκευάζοντας τουλάχιστον δύο διαφορετικές μπάλες ανά σεζόν από το 2004-05. Η φετινή σεζόν ήταν η πρώτη από το 2019-20 που η Nike δεν προμήθευσε τρεις μπάλες στη διάρκεια της χρονιάς.
Εκτός γηπέδου, η Nike συνεργάστηκε στενά με την Premier League για την υποστήριξη διαφόρων κοινοτικών πρωτοβουλιών, ενώ στήριξε και εκστρατείες της Premier League, όπως το «No Room For Racism» και το «Rainbow Laces».
Ο CEO της Puma, Άρνε Φρόιντ χαρακτήρισε τη συμφωνία με την Premier League «ένα σημαντικό βήμα στη στρατηγική αναβάθμισης του brand της Puma». «Ανυπομονούμε να φέρουμε την τεχνολογία επιδόσεων μας στο προσκήνιο του παιχνιδιού και να συνδεθούμε με τους πολυάριθμους φιλάθλους παγκοσμίως», πρόσθεσε. Με την μπάλα της Puma να βρίσκεται στο επίκεντρο κάθε αγώνα σε αυτό το απίστευτο πρωτάθλημα, θα δημιουργήσουμε αξέχαστες στιγμές για παίκτες και φιλάθλους».
Διαβάστε ακόμα στο egglezoi.gr: «Η Μάχη του Μπράμαλ Λέιν»: Ένα παιχνίδι χωρίς παίκτες…