Σύμφωνα με τον Ντέιβιντ Όρνσταϊν η Λίβερπουλ θα μπορούσε να κινηθεί για την απόκτηση του Κβίτσα Κβαρατσχέλια της Νάπολι.
Η Λίβερπουλ θα μπορούσε να εξετάσει μια κίνηση για την απόκτηση του Κβίτσα Κβαρατσχέλια από τη Νάπολι — εάν αποφασιστεί ότι πρόκειται να αποχωρήσει από τον σύλλογο κατά τη διάρκεια αυτής της μεταγραφικής περιόδου.
Ο Κβαρατσχέλια, 23 ετών, έχει καθιερωθεί ως ένας από τους κορυφαίους επιθετικούς στην Ευρώπη από τότε που έφτασε από τη ρωσική Ρουμπίν Καζάν το καλοκαίρι του 2022.
Ο διεθνής Γεωργιανός έχει συμβόλαιο με τη Νάπολι μέχρι τον Ιούνιο του 2027 και η έλλειψη εξελίξεων για μια νέα συμφωνία έχει ενθαρρύνει το ενδιαφέρον από άλλες ομάδες σχετικά με μια πιθανή μεταγραφή του.
Η Παρί Σεν Ζερμέν αναδεικνύεται ως ο βασικός υποψήφιος, ενώ ο Κβαρατσχέλια βρίσκεται επίσης στη λίστα με πιθανούς στόχους ομάδων όπως η Τσέλσι.
Η Νάπολι δεν βιάζεται να χάσει έναν παίκτη που έχει σκοράρει 30 γκολ και έχει μοιράσει 29 ασίστ σε 107 εμφανίσεις για τον σύλλογο και θα δεχόταν πώληση μόνο για ένα σημαντικό ποσό.
Η Λίβερπουλ παρακολουθεί προσεκτικά την κατάσταση, παρά το γεγονός ότι διαθέτει ήδη αρκετούς παίκτες για τις επιθετικές θέσεις στα άκρα αυτή τη στιγμή. Οι Λουίς Ντίαζ, Κόντι Γκάκπο, Ντιόγκο Ζότα και Ντάργουιν Νούνιες μπορούν όλοι να αγωνιστούν στην αριστερή πλευρά, όπου ο Κβαρατσχέλια αποδίδει καλύτερα.
Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να χρειαστεί μια σημαντική αποχώρηση για να δημιουργηθεί χώρος για μια προσθήκη όπως ο Κβαρατσχέλια — ανεξαρτήτως του ενδιαφέροντος της Νάπολι για τον Φεντερίκο Κιέζα, ο οποίος έχει ελάχιστα αγωνιστεί από τότε που μετακόμισε στη Λίβερπουλ από τη Γιουβέντους τον περασμένο Αύγουστο.
Η Λίβερπουλ δεν κυνηγάει συγκεκριμένα έναν παίκτη με το προφίλ του Κβαρατσχέλια, αλλά είναι κάποιος που εκτιμούν, παρακολουθούν και θα είναι έτοιμοι να διεκδικήσουν εάν προκύψει μια ευκαιρία στην αγορά.
Ο συμπαίκτης του Κβαρατσχέλια στην εθνική Γεωργίας, Γκιόργκι Μαμαρντασβίλι, υπέγραψε με τη Λίβερπουλ τον περασμένο Αύγουστο και θα φτάσει από τη Βαλένθια τον Ιούλιο.
Διαβάστε ακόμα στο egglezoi.com: Αμάντ: Απ’ τον εφιάλτη της Μεσογείου στο «Θέατρο των Ονείρων»