Η νέα φανέλα της Τσέλσι για τη σεζόν 2025/26 αντλεί έμπνευση από τα εμβληματικά αξιοθέατα του Λονδίνου, όπως αποκάλυψε η Nike.
Η Τσέλσι αποκάλυψε τη νέα εντός έδρας εμφάνισή της για τη σεζόν 2025/26, με την έδρα της ομάδας, το Λονδίνο, να αποτελεί την πηγή έμπνευσης πίσω από τον σχεδιασμό.
London, it’s our house. 😉
— Chelsea FC (@ChelseaFC) May 16, 2025
Introducing your @NikeFootball Chelsea 25/26 Home Kit. #LondonItsOurHouse pic.twitter.com/8ZobOBNmsV
Ο σύλλογος συνεργάζεται με τη Nike για όγδοη συνεχόμενη χρονιά και η νέα εμφάνιση αντλεί έμπνευση από τα εμβληματικά αξιοθέατα και την καλλιτεχνική κουλτούρα του Λονδίνου. Στο ύφασμα της φανέλας είναι υφασμένα σημεία αναφοράς όπως το Chelsea Town Hall και άλλα αρχιτεκτονικά ορόσημα της αγγλικής πρωτεύουσας.
Η διαφημιστική καμπάνια για τη νέα φανέλα της Nike περιλαμβάνει ένα βίντεο στο οποίο εμφανίζεται ο Suggs, ο τραγουδιστής των Madness και οπαδός της Chelsea, να οδηγεί ένα ταξί στους δρόμους του δυτικού Λονδίνου. Στο βίντεο συμμετέχουν επίσης παίκτες από τις ανδρικές και γυναικείες ομάδες, όπως οι Κόουλ Πάλμερ, Μόιζες Καϊσέδο, Ρις Τζέιμς, Μίλι Μπράιτ και Ναόμι Γκίρμα. Εμφανίζονται ακόμα διάσημοι φίλαθλοι του συλλόγου, όπως ο Central Cee και ο Ife Ogunjobi.
Instantly adds to wardrobe. ☑️ pic.twitter.com/8DX3gfatcT
— Chelsea FC (@ChelseaFC) May 16, 2025
Η φανέλα κατασκευάζεται με την τεχνολογία Dri-FIT ADV της Nike, που συνδυάζει ύφασμα απορρόφησης υγρασίας με προηγμένη μηχανική σχεδίαση και χαρακτηριστικά. Όπως αποδεικνύεται από τις δοκιμές σε αθλητές, το ύφασμα βοηθά τους παίκτες να παραμένουν δροσεροί στα πιο απαιτητικά ματς.
Η διαφήμιση ξεκινά με τον Central Cee να ρωτά: «πού είναι αυτός ο τύπος;», πριν η κάμερα εστιάσει σε ένα ψηφιακό ρολόι που δείχνει τον αριθμό “87:51”. Αν αυτό σας μπέρδεψε, μην ανησυχείτε: πρόκειται για αναφορά στο εμβληματικό γκολ ισοφάρισης του Ντιντιέ Ντρογκμπά εναντίον της Μπάγερν Μονάχου στον τελικό του Champions League το 2012. Ο Ντρογκμπά ισοφάρισε στο 87:51 πριν η Chelsea επικρατήσει στα πέναλτι και κατακτήσει το πρώτο της Champions League.
Υπάρχει επίσης μια αναφορά σε ένα δημοφιλές meme του Πάλμερ. Μέσα στο Carefree Cafe, ο Πάλμερ ζητά «το συνηθισμένο», μόνο και μόνο για να του σερβίρουν ένα σάντουιτς με μαρμελάδα. Νωρίτερα μέσα στη σεζόν, ο Πάλμερ είχε ερωτηθεί σε ένα βίντεο ποιο είναι το αγαπημένο του meal deal και είχε απαντήσει, χιουμοριστικά: «Δεν νομίζω να έχω πάρει ποτέ meal deal. Μαρμελάδα;».
Το μεγαλύτερο μέρος της διαφήμισης επικεντρώνεται, ωστόσο, στην έδρα της Τσέλσι, το Λονδίνο.
Διαβάστε ακόμα στο egglezoi.gr: Αυτές είναι νέες εντός έδρας εμφανίσεις της Άρσεναλ για την επόμενη σεζόν